Kontakt

Biuro Programu MBA-SGH

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

ul. Rakowiecka 24, pok. 2
02-521 Warszawa

Tel: +48 22 564 77 83

Mob: +48 501 227 668

biuromba@sgh.waw.pl

Kierownik programu:

dr hab. Rafał Mrówka, prof. SGH

Dr hab. Rafał Mrówka jest profesorem w Katedrze Teorii Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, kierownikiem i wykładowcą programu MBA-SGH oraz kierownikiem Podyplomowych Studiów Public Relations i Strategicznego Komunikowania w Firmach w SGH. Jest autorem kilkudziesięciu artykułów, książek i prac naukowych. Działa także aktywnie na rynku doradczym i szkoleniowym – ma ponad 15 lat doświadczenia w prowadzeniu projektów dla biznesu, jest współwłaścicielem firmy konsultingowoszkoleniowej IMMOQEE Sp. z o.o. W swojej pracy w konsultingu współpracował m.in. z Umbrella Project (program UNDP – agendy ONZ w Polsce), BIGRAM Personnel Consulting, ITO - United Change Company. Realizował projekty m.in. dla: Hewlett-Packard, Euler Hermes, Tetra Pak, Schneider Electric, Wabco, Microsoft, Auchan, EDS, Esselte, Siemens, Allianz, Totalizator Sportowy, Grupa Hotelowa Orbis, Leroy Merlin, Cersanit. Specjalizuje się badaniach satysfakcji pracowników, pobudzaniu zaangażowania pracowników, programach wspierania innowacyjności organizacji, programach rozwoju kompetencji menedżerów oraz budowaniu wizerunku organizacji, osób, produktów.

Koordynatorka programu:

DOROTA CZAJKOWSKA-SZUBICZUK

Absolwentka Uniwersytetu SWPS z dyplomem magistra psychologii, za kilka tygodni ukończy studia w pierwszej edycji MBA for Startups. Certyfikowana trenerka umiejętności psychologicznych oraz Lumina Practitioner prowadząca warsztaty i konsultacje dot. narzędzi Lumina. Doświadczona w obszarze kreacji, komunikacji, digital i shopper marketingu oraz zarządzania projektami. Przez ponad 10 lat organizowała różnego rodzaju wydarzenia artystyczne związane z tańcem irlandzkim, sama będąc tancerką, choreografką i wielokrotną Mistrzynią Europy. Prywatnie miłośniczka gier planszowych, psów pasterskich i audiobooków.

Administratorka programu:

Michalina dement-żemła

Absolwentka warszawskiej Akademii Teatralnej. Przez 7 lat związana była z branżą teatralną i filmową. Pracowała na stanowisku kierowniczki produkcji, tworząc spektakle w warszawskich teatrach. Kompleksowo zajmowała się procesem produkcji, od zrządzania budżetem, przez nadzorowanie pracy, po organizację planów zdjęciowych. W pracy szczególnie ważne jest dla niej wprowadzanie rozwiązań dążących do neutralności klimatycznej oraz równości płci. Jest zwolenniczką komunikacji opartej o Porozumienie Bez Przemocy (NVC). W wolnym czasie zgłębia zagadnienia związane z szeroko pojętym prawem pracy oraz kryzysem klimatycznym. Entuzjastka przemieszczania się rowerem, filmów dokumentalnych i długich spacerów z dwoma adoptowanymi psami.

Administratorka programu:

ANNA NASZEWSKA

Absolwentka dwóch wydziałów Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego (Wydział Hodowli, Bioinżynierii i Ochrony Zwierząt oraz Wydział Ekonomiczny). Wieloletnia menadżerka działów zakupów w polskich firmach handlowych. Stworzyła rodzinny koncept restauracyjny, który był wyróżniany i doceniany przez gości, krytyków i media. Przez 6 lat była związana z pierwszym polskim Wirtualnym Targiem dla Rolników i Wytwórców – lokalnyrolnik.pl i koordynowała jedną z warszawskich grup zakupowych. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w obsłudze klienta, organizacji eventów, sprzedaży, zarządzaniu zespołem, prowadzeniu projektów marketingowych, doradztwie oraz szkoleniu pracowników i klientów. Od niedawna dyplomowana Aromaterapeutka. Specjalizuje się w temacie wellbeingu opartego na aromaterapii w życiu osobistym, przestrzeni biurowej oraz biznesie. Projektuje, wdraża i realizuje projekty oparte o aromaterapię jako terapię komplementarną. Uwielbia kontakt z naturą, spacery małymi uliczkami starych miast i dobrą kawę.