sgh
mbasgh
  • Dla pracujących profesjonalistów
    Program MBA-SGH to studia podyplomowe Executive Master of Business Administration oferowane w języku polskim i adresowane do osób pracujących zawodowo, które ukończyły studia wyższe
    oraz posiadają kilkuletnie doświadczenie w biznesie, głównie zajmują średnie i wyższej stanowiska menedżerskie.
  • Wiedza od doświadczonych wykładowców-praktyków
    Kadrę programu MBA-SGH tworzą doświadczeni wykładowcy z Polski i ze świata, najlepsi wykładowcy Szkoły Głównej Handlowej, posiadający zarówno doświadczenia edukacyjne, zweryfikowane wielokrotnie umiejętności przekazywania własnej wiedzy, jak również bogate doświadczenia praktyczne w biznesie.
  • Prestiżowy dyplom
    Absolwenci programu MBA-SGH otrzymują dyplom ukończenia studiów MBA w najbardziej prestiżowej uczelni ekonomicznej w Polsce, dyplom czołowego programu Executive MBA w Polsce i regionie (w ocenie różnych rankingów, jak również według wyników badań wśród pracodawców).
Nabór zgłoszeń do udziału w VIII edycji Programu (start luty 2019), trwa do 25 listopada 2018.

Zapraszamy na:

1)    Warsztat „Big Data w strategicznym planowaniu rozwoju przedsiębiorstwa

Warsztat będzie prowadzony przez Sehrija Fuksa, Adriana Suskę oraz Karola Przanowskiego z AMA Institute.

Czas: 9 czerwca, godz. 13:30 – 17:00

2)    Spotkanie networkingowe dla Absolwentów Programu MBA-SGH

Czas: 9 czerwca w godzinach 17:00 – 18:15

Osoby zainteresowane uczestnictwem zapraszamy do kontaktu na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

1)    Warsztat „Big Data w strategicznym planowaniu rozwoju przedsiębiorstwa

Serdecznie zapraszam was na udział w warsztacie „Big Data w strategicznym planowaniu rozwoju przedsiębiorstwa” organizowanym dla Absolwentów i Uczestników programu MBA-SGH. Warsztat odbędzie się 9 czerwca w godz. 13:30 -17:00, w budynku C w Sali 5B.

Osoby zainteresowane udziałem proszę o potwierdzenie do 7 czerwca na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Opis warsztatu
Czy myśląc o sobie i swojej codziennej pracy myślisz o podejmowaniu decyzji w oparciu o zaawansowane narzędzia analityczne?
Czy myśląc o swojej organizacji  myślisz o ciągłym wzroście efektywności i budowaniu trwałej przewagi konkurencyjnej?
W jaki sposób umiejscawiasz swoich klientów w centrum strategii swojego przedsiębiorstwa?

Jeśli chcesz dowiedzieć się, dlaczego w dzisiejszym świecie biznesu wykorzystanie Big Data odgrywają kluczową rolę, zapraszamy na warsztat w dniu 9 czerwca 2017  roku. Uczestnicy zostaną wyposażeni w praktyczną wiedzę  dotyczącą wykorzystania zaawansowanych narzędzi analitycznych oraz strategicznego planowania rozwoju przedsiębiorstwa.

1.    Niepowodzenia ery Big Data
•    Statystyki / Fakty: zagrożenia i wyzwania ery oraz przyczyny niepowodzeń projektów Big Data
•    Hurtownia danych – nowe paradygmaty i jej znaczenie
•    Analiza danych – nowe podejście w połączeniu z biznesem oraz IT
•    Jakość danych – skutki nowych paradygmatów

2.    Dlaczego dziś mówimy o niepowodzeniu ery Big Data?
•    Czy menedżerowie wyższego szczebla rozumieją analitykę?
•    Co jest ważniejsze: umiejętności komunikacyjne czy merytoryczne?
•    Zrozumienie analityki przez menedżerów wyższego szczebla w praktyce – business case.

3.    Rola sprzedaży w erze Big Data?
•    Statystyki / fakty dot. niepożądanego kierunku
i.    Długość zatrudnienia Szefa Sprzedaży
ii.    Niezadowolenie naszych klientów
iii.    Straty finansowe organizacji
iv.    Rotacja pracowników
•    Autorski model CHESS LOGIC
i.    Przedstawienie i omówienie  Chess Logic©
ii.    Analityka jest kluczowa dla każdego z filarów
iii.    Co powinien zrobić CEO?
iv.    Co powinien zrobić Szef Sprzedaży?
•    Strategie przedsiębiorstw powinny opierać się na innych zasadach – sprzedaż w centrum strategii przedsiębiorstw

Wykładowcy:

Serhij Fuks - współwłaściciel AMA Institute
Posiada wieloletnie doświadczenie menedżerskie w obszarze budowy strategii i zarządzania sprzedażą, zdobytym w trakcie pracy w wielu krajach: Ukraina, Holandia, Wielka Brytania, Czechy, Węgry i Polska. Posiada 3 dyplomy: MBA (Manchester Business School, Wielka Brytania), oraz magister ekonomii (Włochy), magister matematyki (Ukraina).  

Adrian Suska – współwłaściciel AMA Institute
Wielokrotnie budował i wdrażał strategie podczas zarządzania dużymi sieciami sprzedaży. Przez całą 18-to letnią karierę zawodową budował zespoły skuteczne, pełne pasji, pomysłów i zaangażowania. Wielokrotnie prowadził szkolenia oraz wdrażał standardy pracy dla pracowników sprzedaży.  Posiada dyplom MBA Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Karol Przanowski - współwłaściciel AMA Institute
Nauczyciel akademicki Szkoły Głównej Handlowej, magister matematyki i doktor fizyki (Uniwersytet Łódzki) oraz posiadacz dyplomu MBA (PAN, Polska). Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w obszarze Credit Scroing, Ryzyka i CRM;  jego pasją jest budowanie, monitorowanie i walidowanie modeli analitycznych.  W okresie swojej kariery wielokrotnie budował efektywne procesy biznesowe w zakresie CRM analitycznego, łącznie z oceną efektywności kampanii marketingowych. Jest autorem wielu publikacji naukowych oraz książek.

Rekomendacje

Polecam studnia MBA SGH wszystkim pragnącym zaktualizować lub uzupełnić swoją wiedzę i nadążyć za zmieniającą się szybko rzeczywistością.

Joanna Piekutowska
WIOS Warszawa

Więcej…
Newsletter

Szybki kontakt
  • Biuro Programu MBA-SGH
  • Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Ul. Rakowiecka 24, pok. 2
  • 02-521 Warszawa
  • Tel: +48 22 646 61 24
  • Fax: +48 22 646 61 24
  • Adres mailowy: biuromba@sgh.waw.pl
  • Strona programu: www.mba-sgh.pl
youtube goolge
Wszelkie Prawa Zastrzeżone Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, al. Niepodległości 162, 02-554 Warszawa, Polska
centrala: +48 22 564 60 00, faks kancelarii: +48 22 849 53 12, e-mail: informacja@sgh.waw.pl​​